ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

اردوی تیم ملی فوتسال افغانستان با کادر مشهدی در مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۹۰۱۰
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
اردوی تیم ملی فوتسال افغانستان با کادر مشهدی در مشهد + فیلم
تیم ملی فوتسال افغانستان جهت شرکت در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا در مشهد اردوی تدارکاتی برگزار کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، اردوی تیم ملی فوتسال افغانستان چند روزی است که در مشهد شروع شده و کادرفنی مشهدی این تیم به دقت عملکرد نزدیک به ۴۰ بازیکن را زیرنظر دارد تا تیم خوبی را جهت شرکت در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا آماده کند.

مجید مرتضایی که سال گذشته و در مقطع کوتاهی هدایت این تیم را برعهده گرفته بود، با بدشانسی از راهیابی به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا بازماند و حالا عزم خودش را جزم کرده تا برای اولین بار این اتفاق را در تاریخ فوتسال افغانستان رقم بزند.

سرمربی مشهدی تیم فوتسال افغانستان با انتخاب حمیدرضا معصومیان بعنوان کمک مربی، امیدوار است یک بار دیگر پرچم مشهد را این بار در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورد.

تیم ملی فوتسال افغانستان که در رنکینگ تیم های آسیایی در رده ۲۹ قرار دارد، کار سختی در میان قدرت‌های فوتسال آسیا در پیش دارد و به همین منظور برنامه ریزی جامع و خوبی از سوی کادر فنی این تیم صورت گرفته و چند بازی تدارکاتی با تیم های ملی فوتسال ایران، کویت و لبنان در دستور کار این تیم قرار گرفته است.

مجید مرتضایی: اردوی بی‌نظیری در تاریخ فوتسال افغانستان برگزار کردیم

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان در مصاحبه با خبرنگار شهرآرانیوز به آخرین شرایط این تیم اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در تاریخ فوتسال افغانستان اردویی را برگزار کردیم که شامل ۶۰ بازیکن می‌شود. ۳۰ بازیکن در رده سنی زیر ۲۰ سال با هدف آینده سازی و شرکت در مسابقات ۲۰۲۳ آسیا را دعوت کردیم و ۳۰ بازیکن هم در رده سنی بالای ۲۰ سال را گلچین کردیم و کار آنها را زیر نظر گرفتیم. از این تعداد امروز به ۴۵ بازیکن در مجموع دو رده سنی رسیده ایم.

مجید مرتضایی در ادامه افزود: برنامه آماده‌سازی خوبی را برای مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا که ۱۰ مهرماه برگزار می‌شود داریم و خوشبختانه با همراهی اسپانسر و رییس محترم فدراسیون فوتبال افغانستان اردوی بی‌نظیری را برگزار کرده‌ایم و تنها هدف‌مان صعود به مرحله نهایی جام ملت‌هاست.
وی در پایان به بازی های پیش روی تیم ملی افغانستان اشاره کرد و گفت: روز ۴ اردیبهشت در تهران به مصاف تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران می‌رویم. بعد از آن از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در یک تورنمنت بین‌المللی در شیراز شرکت می‌کنیم و آنجا هم با تیم ملی کویت مسابقه می‌دهیم. سپس روز ۷ خرداد با تیم لبنان یک بازی دوستانه خواهیم داشت و بعد از آن برای مسابقات کافا که اواخر تیرماه در تاجیکستان برگزار می‌شود و تیم های قدرتمند ایران، ازبکستان و ... در آن حاضر هستند آماده خواهیم شد.

معصومیان: افغانستان استعدادهای خیلی خوبی در فوتسال دارد

حمیدرضا معصومیان مربی مشهدی تیم فوتسال افغانستان درخصوص نحوه انتخاب بازیکنان این تیم گفت: یک کار کارشناسی دقیق برای برگزاری این مرحله از اردو انجام شد و به همراه کادر فنی، لیگ فوتسال افغانستان را زیر نظر گرفتیم و بازیکنان مستعد را شناسایی و به اردو دعوت کردیم. در مرحله بعد لیگ فوتسال ایران و لیگ مهاجرین را زیرنظر گرفتیم و بازیکنان شاخص را گلچین کردیم.

وی در ادامه افزود: دو مرحله اردو را برای بازیکنان منتخب اجرا کردیم که در گام اول بازیکنان تستی مورد نظرمان را بررسی کردیم و مرحله دوم را هم چند روزی است که شروع کرده‌ایم و امیدوارم در ادامه برنامه‌های مورد نظرمان را اجرا کنیم.

معصومیان همچنین گفت: افغانستان از لحاظ بازیکن پتانسیل و استعدادهای خیلی خوبی دارد ولی به لحاظ شرایطی که در این کشور حاکم است، امکانات سخت افزاری مناسبی وجود نداشته و به همین خاطر حالا شاهد جایگاه پایین این تیم در رنکینگ آسیا هستیم. البته در یکی دوسال گذشته نگاه ویژه‌ای از سوی وزارت ورزش این کشور به رشته فوتسال صورت گرفته و لیگ خوبی هم راه اندازی کرده‌اند که مطمئنا در آینده اخبار خوبی از این کشور خواهیم شنید.

وی در پایان تصریح کرد: امسال شرایط نسبت به سال گذشته بهتر است و باتوجه به تجربه خوبی که از قبل داریم امیدوارم که بتوانیم به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->